Sol ute, sol inne, sol i hjärta, sol i sinne…

I söndags var en sådan dag då Grinderum visade sig från sin bästa sida.

Det är då man känner sig lite extra tacksam för allt det fina man har i livet.
Tänk att jag skulle få det så här bra!
Det kunde nog ingen tro för ett par år sedan...
Då var allt svart - nu är allt ljust.
Jag är så nära mina drömmar att jag nästan kan ta på dem.
Det är en underbar känsla men samtidigt lite otäckt...
Vågar man tro att drömmar kan gå i uppfyllelse?

 
 
 
 
 
 

Foto BonnieDeLuxe

Kommentarer
» Sanna

Känner igen den där känslan. Vågar jag känna mig lycklig liksom!
Kram

Svar: Näe precis...jag får ofta känslan att om något känns för bra så måste något dåligt hända...Man får inte tro att man är lycklig för då skiter det sig...Men ibland måste man bara försöka vara och ta vara på det som är nu och vara lycklig!
Projekt Lantliv

2013-02-06 // 11:24:13
URL: http://shesasaint.blogg.se
» Sanna - en svart ko ger också vit mjölk

Precis!

2013-02-07 // 10:48:04
URL: http://ensvartko.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: